Veelgestelde vragen
Bestellen
Een bestelling plaatsen kan eenvoudig door de volgende stappen te volgen:
- Ga naar het product wat je graag wilt aanschaffen
- Klik op de gele button/knop ‘In winkelwagen’
- Het artikel is nu toegevoegd aan je winkelwagen
- Rechts bovenin is de ‘Winkelwagen’ te vinden
- Klik op ‘Winkelwagen’ om je winkelwagen na te kijken of klik op ‘Afrekenen’
om direct af te rekenen
- Vul je gegevens in, kies je bezorging, kies je betaalwijze en rond vervolgens af.
- Per mail ontvang je een bevestiging van je bestelling en vervolgens een track & trace
om je zending te kunnen volgen.
Verzendkosten voor bestellingen onder de € 50,00
- Nederlandse klanten € 4,00
- Belgische klanten € 5,85
Geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 50,00
Vaak is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen. Je kunt altijd contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken of wij nog iets kunnen betekenen voor je.
Betalen
IDEAL, CreditCard , Bancontact, PayPall en Klarna (achteraf betalen).
Er is tevens een mogelijkheid tot een snelle checkout via ShopPay en Google Pay.
Ja, met Klarna achteraf betalen.
Deze kan aangevraagd worden via info@loftc.nl. Stuur je bestelnummer met de gegevens en wij zorgen ervoor dat er binnen 2 werkdagen een BTW factuur gestuurd zal worden.
Heb je een probleem met de betaling? Neem dan contact op met onze klantenservice of stuur een mail naar info@loftc.nl.
Betalen met een cadeaukaart
Bij jouw cadeaukaart heb je een code ontvangen. Het is van belang dat je deze code goed bewaard omdat je hiermee de geldigheid van de cadeaukaart kunt aantonen. Wanneer je bij afrekenen bent (na het invullen van alle gegevens) kun je kiezen om een vouchercode/kortingscode/cadeaubon in te vullen. Vul hier je unieke code in en de cadeaukaart zal automatisch verrekend worden in je winkelwagen.
Levertijd en bezorging
Ja dat kan zeker. Binnen 1 werkdag na je bestelling ontvang je een track & trace overzicht om jouw bestelling te kunnen volgen. Wanneer je deze niet ontvangen hebt neem dan contact op met onze klantenservice of stuur een mail naar info@loftc.nl
In de meeste gevallen wordt jouw bestelling de volgende dag geleverd. Op werkdagen voor 15.00 besteld is de volgende werkdag in huis. Het kan voorkomen dat grotere artikelen, zoals bijvoorbeeld stoelen, tafels en grote wijnrekken een langere levertijd hebben. Dit staat in de productomschrijving aangegeven.
Levertijd december
Rondom de feestdagen (sinterklaas/kerst/oud en nieuw) en speciale aanbiedingsdagen (blackfriday/cybermonday) is het erg druk bij de bezorgdiensten. Hierdoor kan bij sommige bestellingen onverwacht de levertijd oplopen. Houd hier rekening mee wanneer je graag je pakket op tijd wilt ontvangen.
Wij leveren standaard in Nederland en België. In overleg is het mogelijk om naar andere landen te zenden, neem hiervoor contact op via info@loftc.nl.
Retourneren
Het retourtermijn van een bestelling is 30 dagen vanaf het moment dat het pakket bezorgd is.
- Binnen 30 dagen meldt je het product retour
- Deze dient na aanmelding en bevestiging, binnen 14 dagen retour ontvangen te zijn bij
ons retouradres
- Wanneer deze in goede orde ontvangen is zal het retourproces verder in werking
worden gezet
De retourkosten verschillen per land.
Nederland: € 0,00
België: € 5,95
Het retour aanmelden van een artikel kan op de volgende twee manieren:
1. Stuur een mail naar info@loftc.nl met je bestelnummer en hetgeen wat je retour wilt sturen. Hier ontvang je verdere instructies voor.
2. Vul het formulier op de website in onder het kopje ‘Retour aanmelden’. Vergeet hier niet in het bericht jouw bestelnummer en hetgeen wat je retour wilt sturen door te geven. Daarna zal je de verdere instructies ontvangen.
Het product en de productverpakking dient in dezelfde staat retour gestuurd worden. Verpak het product in de originele productverpakking in een verzenddoos. Zorg ervoor dat op de
verzenddoos geen andere oude verzendlabels zichtbaar zijn. Plak eventueel het retourlabel over het oude label.
Neem zo snel mogelijk contact op via info@loftc.nl, stuur hierbij eventueel een foto met wat er mis is, het bestelnummer en om welk product het gaat. Dan zullen wij zo snel als mogelijk met een oplossing komen.
Wanneer wij de bestelling in goede orde retour hebben ontvangen zal de terugbetaling in werking worden gezet en zal het aankoopbedrag binnen 2-7 werkdagen retour worden gestort. De voorwaarden van een geretourneerd product zijn te lezen bij ons ‘Verzend en retourbeleid’. De terugbetaling zal gaan op dezelfde manier als waarmee de betaling voldaan is. Wanneer er gekozen is voor Klarna achteraf betalen, dan zal het bedrag geannuleerd worden van jouw account. Heb je betaald met een cadeaukaart? Dan zal je dezelfde waarde terugontvangen op een nieuwe cadeaukaart.
Heb je een andere vraag?
Als je vraag nog niet beantwoord is of je hebt verder nog ergens een vraag over, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.